Canary Mail

Canary Mail

por Mailr Tech LLP

  • Categoria: Productivity
  • Data de Lançamento: 2017-06-15
  • Versão Atual: 3.06
  • Adult Rating: 4+
  • Tamanho do Arquivo: 23.28 MB
  • Desenvolvedor: Mailr Tech LLP
  • Compatibilidade: Requer iOS 10.14 ou posterior.
Score: 4
4
de 23 Classificações

Descrição

**Universal** Canary supports all your Gmail, iCloud, Office365, Yahoo, IMAP & Exchange accounts. **Contact Profiles** Access all your Contacts’ emails, files & even social media profiles in one place. **End-To-End Encryption** Encrypt emails seamlessly with Canary’s zero-setup encryption, or via PGP. **Read Receipts** Get notified as soon as your emails are read. **Templates** Save frequently used drafts to reuse them with 1-tap. **Dark Compose** Compose emails via Canary’s gorgeous new true dark composer. **Favorites** Get easy access to the people that matter the most. Never miss important emails. **Smart Notifications** Choose to get notifications for important emails only. **Pin Emails** Keep important emails at the top of your Inbox. **Custom Snooze Times** Handle emails when the time is right - today, tomorrow, or when you’re ready. **Custom Thread Actions** Get quick access to the actions that best suit your workflow. **Custom Notification Sounds** Set a unique notification sound for each account. **Attachments Browser** Easily review all files in a Conversation, without hunting.

Screenshots

Reviews

  • Dr Lima

    5
    Por Ze Luiz60
    Very good system, it is need to be more integrated with other ones, such as papers
  • 2019 and 2020 No iCloud Sync

    1
    Por Giovanni Vicentin
    I used for some time canary, i have the paid version for iOS and macOS. BUT since the iCloud issue started, i had to change the mail client (and this is happening for some long long time). I Tried to solve via help menu and stuff, but the problem persists. The iCloud account is active, the send itens appears normal, but my inbox dont show my e-mails. And this is so Annoying. I can create and send e-mail, but im unable to manage my inbox. When this issue become fixed, i change my rating.
  • It's a shame

    1
    Por Jonathan Turetta
    Upgrades should provide a better UX, real improvements and so on. Canary still ugly, not helpful and with a lot of missing features. Reading receipts are not helpful as well. Spark do a lot better for free, or Newton can be used as option.
  • Excelente

    5
    Por TTakumac
    Excelente mesmo!!! Usei praticamente todos - pagos e gratuitos - e foi o melhor de todos. Preço justíssimo (mais do que justo), pelos recursos oferecidos.
  • Great app!

    5
    Por not_invented_here
    Works wonders.
  • Memory drain

    1
    Por hades.himself
    It just starts eating up all my memory until it's around 60GB and macOS just asks me to force quit de application. System becomes unusable. Maybe it's not suited for a large number of messages. Should rate-limit or something. Will ask for a refund.
  • Tem que melhorar bastante ainda

    3
    Por Lucas Romano
    - recorrentemente eu tenho que fechar o app porque ele perde ações sobre o email, ações de arrastar. - poderia adicionar nas notificação ação de arquivar ou excluir, assim como marcar como lido. - adicionar atalhos em cima de um e-mail já aberto, atalhos simples como um delete, ou então para arquivar, acabo sentindo muito a falta disso. Até o momento eu não estou vendo que esta valendo o préco pago, acho que tem que melhorar bastante ainda, estou tentando continar a usar, mas esta complicado.
  • Infestado de bugs - é um app incompleto

    1
    Por Ricardo Abude
    Apesar de ter um design fantastico, o app peca terrivelmente em funções importantissimas: - não sincroniza corretamente folders de multiplas contas. - não retem settings de atalhos de teclado quando o sistema reinicia - integração com dropbox não funciona - atendimento do suporte é muito fraco Gostaria também de ter o reembolso, não permitido pela app store, pois claramente é um app que não está pronto
  • Nao abre icloud nem emails corporativos

    1
    Por Leonardofmsilva
    nao consegui acessar os meus 2 emails mais importantes. icloud e meu email corporativo da microsoft gostaria muito de ter meu dinheiro devolvido
  • De longe, o melhor cliente de e-mail.

    5
    Por AlexandreVIX
    Depois que virei órfão do Newton testei vários clientes. Canary Mail é de longe o melhor, sob os mais diversos aspectos, sobretudo em relação à segurança (encryption). Outra feature que gostei muito foi o "Email Template”, que faz os usuários do antigo Lotus Notes (aplicação corporativa client/server) se recordarem da “Stationery”. Parabéns aos desenvolvedores!

keyboard_arrow_up